-
Badia, A.; Mauri,T. (2006): Les pràctiques
psicopedagògiques en contextos d’educació no
formal. A: A. Badia, T. Mauri i C. Monereo (coords) La pràctica psicopedagògica en
educació no formal (pp. 33-59). Barcelona: Universitat Oberta de
Catalunya.
A partir d’aquesta referència teòrica he pogut situar-me en la perspectiva
i fonamentació que el Centre de pràctiques segueix per a realitzar les
intervencions. M’ha servit per entendre i afrontar l’àmbit no formal ja què, en
altres assignatures no ha estat possible i tenia mancances al respecte que he
solucionat.
-
Monereo, C. i Castelló, M. (2006): Un model per a
l'anàlisi de contextos d'assessorament psicopedagògic en educació no formal. A.
Badia, T. Mauri i C. Monereo (coords) La
pràctica psicopedagògica en educació no formal. Barcelona: Universitat
Oberta de Catalunya.
Amb aquesta referència he pogut centrar-me en les necessitats específiques
d’un centre en el que es treballa amb deficients intel·lectuals i les relacions
que s’hi estableixen entre els professionals i els assistits.
A través d’aquesta pàgina web he pogut visionar vídeos i veure l’estructura
organitzativa de diferents centres que gestiona l’associació. M’ha ajudat a
comprendre millor la situació dels assistits i la de treball al Centre.